Nästan klar!

Det jag har fixat nu är då, facebook-gilla knappen. klocka i menyn, inläggssidan och typsnitten.. Men jag har fortfarande problem med bredden. Det återstår att fixa imorn kanske eller senare. Jag är super duper trött nu, men jag känner inte för att sova än. Ska kolla om det är någon bra film på tv. för jag vill inte lämna vardagsrummet, nu när jag värmt upp det med en värmefläkt som jag hämtade från jobbet idag. Jag var tvungen, skulle inte förvåna mig om det e minusgrader här inne annars. Aaa jag hämtar täcke och kudde och däckar på soffan ikväll. Natti Natti ❤

Posted on december 12, 2010, in ♀ my design. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

