Som jag sa!

Jag försökte somna om men det var omöjligt! Visste det. Men jag satte på en film istället, ”karate kid” den nya! Super bra, Will Smiths son! Sååå gullig! Jag skulle kunna äta upp honom.


Jag är ledig från jobbet den här helgen, och jag gillar det inte. Jag blir så lat när jag är hemma en hel dag. Jag måste diska, tvätta och städa här hemma. Vi får se om jag hinner med allt idag innan jag ska fixa håret kl. 17 😉

PussPuss ❤

Posted on december 12, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

