Aja Baja!

Mmm, vi vet alla att det är förbjudet att facebooka, blogga osv. på arbetstid! Men en liten stund om dagen gör nog ingenting. Kyckling soppan från xtravaganza som jag åt till lunch idag, var inte jättegod och den smakade inte värst mycket kyckling heller. Men den mättade mig iaf ! Resten av dagen är det bara en massa vatten!!! Minst 3 liter om dagen. Hittills har det funkat och nu är det bara 4e dagen. Men jag hoppas jag klarar det hela vägen den här gången. Jag har fortfarande en måltid kvar idag 😉

Just nu sitter jag i kassan på jobbet, kanske inte så lämpligt att blogga i kassan liksom. Men det är ganska lugnt idag så jag tror inte någon märker! Nepp, nu ska jag kolla uppsalahem och blocket. Förhoppningsvis finns det någon lägenhet till mig =D ! Deidei, Puuuuussssss!!!
Posted on december 13, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

