Morgonblogg!

Nyvaken! Ska dricka min shake frukost nu som är jätte god. Ska fixa mig och åka till jobbet. Hoppas de inte är så fu*ing kallt ute. Även fast jag gick o la mig tidigt så är jag skit trött.. De e alltid så. Jajaa, idag kommer det bli mycket drama kan jag tänka mig. Mitt eget fel, men man ska aldrig lite på någon som man inte känner att ”den här personen verkar inte helt äkta” helhjärtat. Aldrig! Och det var precis det jag inte gjorde. Tur för mig! Ibland måste man göra dumma saker för att se om en person är på riktigt, eller om de fejkar! Pappa säger ofta till mig; var hittar du såna vänner?! Och dåå vill jag inte lyssna eller förstå honom. Men sen fattar jag! Asså så mycket som man har ställt upp osv. Men det var tur att jag inte litade på den här personen från början. Jag sa till mig själv, akta dig! Akta!!! Tacka Gud för det! Jalla, nu ska jag fixa mig och åka till jobbet, måste hitta Taco skålset 6 delar på lagret. Det ska finnas men vi hittar den inte =P.

Check out our webshop at http://www.mixmix.se

Puss Puss ❤

Posted on december 13, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

