NattiNatt <3

Nu har jag duschat och druckit ett stort glas vatten, 0,5 L ! Det gör mig bara väl.. Nu är jag jätte trött efter 10 timmar på jobbet idag. Vi har fått massa nyheter, jätte roliga faktiskt. Ni vet dom här toarullarna med typ hundra sedlar osv. Nu har vi fått toarullar med Sport Historier och Roliga Historier! Asså helt sjuka grejjer!

Pratade med pappa igår också, om jobbet. Jag märker hela tiden att jag får mer och mer ansvar. Vissa saker är lätt att hålla reda på, men det finns saker som är svårare. Men om man verkligen vill något då får man verkligen ge allt man kan. Det är precis vad jag ska göra både med jobbet och min vikt!
Iaf, kolla in toarullarna, dom är ascoola!
Godnatt ❤

Posted on december 13, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

