Hemma igen…

När jag kom hem var det första jag gjorde en shake direkt! Så efterlängtad. =) Till middagen kollade jag klart på en film jag pausade igår eller förrgår. Happy ending as always, sååå tråkigt. Att man alltid vet hur det ska sluta. Spelar ingen roll hur hemsk hela filmen är så vet man att den har alltid ett lyckligt slut. Gick och kollade in den nya kiosken i gottsunda.. Asså jag blev chockad, så stor skillnad mot vad det var innan! Helt otroligt. Det var jätte fint och fräscht! Jag tror det kommer gå jätte bra, håller tummarna för det iaf. Så jag kom jag hem igen för typ en kvart sen. Nu måste jag hoppa i duschen och dricka lite mer vatten. Haha..

Men det är en sak som jag tänkt på, fan va dåligt det är att det inte finns någon App till blogg esse. Inte android och inte till Iphone heller. Tycker det är på tiden att fixa det. Det finns ju appar till allt lixom!
Imorgon är det DAG 6 med xtravaganzas shake/ soppor. Det fixar jag lätt efter en jobbig dag som idag!
Sitter och messar med lillebror nu, jag måste hitta på något med honom någon dag. Det var jätte längesen faktiskt. Saknar honom jätte mycket. ❤
Nee in i duschen och under täcket. GODNATT <3<3
Posted on december 14, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

