Jobb, Jobb & Jobb!

Sitter fortfarande på jobbet, känns inte som om jag har suttit ner på hela dagen! Bra känsla som fan! Fast jag är super trött i kroppen. Men de e okey! Det jobbigaste idag var mitt sockersug. Men nu äntligen har det gått över. Jag ville verkligen bara skita i hela grejen och äta en godis. Men jag ringde min hälsokonsult och hon peppade upp mig direkt! Skit bra faktiskt! Så nu när jag kommer hem ska jag göra en god shake till middag 😉 Jag vill hem och dammsuga lägenheten och städa ordentligt. Men jag vet ej om jag orkar det idag. Och så tänker jag varje dag ju. Kanske på tiden att bara göra det, få det överstökat. Skulle faktiskt behöva vika alla mina kläder som ligger på extrasängen också. Fan vad mycket det är jag egentligen måste göra. Men jag har helt enkelt inte tiden och orken när jag väl kommer hem från jobbet så sent. Badrummen måste jag också… Ååååh, det tar aldrig slut. Och ingen lägenhet har jag hittat heller. Yepp, Thats my life! Men det är bara att hålla käften och se glad ut =D !

Posted on december 14, 2010, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

