I kassan..

Jag hittade massor med bestick på lagret igår, och nu ska alla sorteras och läggas i lådor. Det är så många, säkert över 10 000 stycken om man räknar dom! Lagret börjar se hyfsat bra ut. STOLT ! Men snart kommer jag inte vara så mycket i butiken så därför ska jag se till att det är snyggt och ordentligt! Just nu sitter jag i kassan. Funderar på om jag ska ta bort bilderna på FB eller om jag bara ska låta dom vara kvar. Jag vill inte ta bort dom men det kanske inte är bra att ha dom kvar… Jag vet inte, ska kolla med honom vad han tycker. Det som är bra med oss är att vi kan prata om det mästa, det är sällan det blir sånna konstiga stunder! Det är bra!

PusssPuss ❤
Posted on december 16, 2010, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

