Paranormal Activity 2

Såg den på bio idag/igår =P skit läskig film. Asså jag ville krypa in i stolen och gömma mig. Så hemsk, och vettskrämmande. MVG från mig iaf! Värd att se om man vågar!?! Hahahaha! Pratade med en kompis i telefon jätte mycket, minst en timme pratade vi. Egentligen skulle jag sova tidigt idag för jag jobbar imorn kl 9.00 ! Men vi pratade på. Så nu är jag pigg. 🙂 Sätte igång en tvättmaskin och börjar packa små saker som jag inte använder så mycket. Jag måste ju flytta snart. Har tänkt att flytta ut innan utflyttnings datumet för att slippa stressen. Synd att jag inte kan dammsuga, för  nu har jag orken. Haha, alla grannar kommer bli galna på mig. Men får väl ta det imorn ist. Kan ju vika lite kläder och kolla på tv. Fixa sängen osv. Thats the plan, känner mig super glad idag.

Godnatt, sov gott, pusspuss hedååå! ❤
Posted on december 18, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

