Packa mina grejer & dra!

Nee jag ska ju inte dra idag. Men packa klart alla saker iaf. Kläder och sånt får jag ta sist. Men övriga saker ska ner i kartonger och så måste jag ju städa och rulla ut gubbens röda matta! Haha den är riktigt ful och har legat i garderoben sen jag flyttade in. xD ! Komplimanger på jobbet är ju alltid roligt men ganska fel tillfälle för det asså!!! Fråga efter mitt nummer i kassan liksom… NOOOO WAAAAY! Haha! Idag kommer Afraah till mig och hjälper till att fixa hemma. De ska bli skönt att träffa henne. Även fast det bara var i fredags, så har jag saknat henne.. Och Israaaa min prinsessa, kommer sakna henne så mycket nu när hon åker till Egypten. Och vi hann inte träffas innan heller. Flyget lyfter väl snart, inom en timma. Nu ska jag iväg och jobba igen! Puuuussss ❤

Posted on december 19, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

