Goodies!

Godmorgon! Det blev sent inatt igen så idag har jag bara fått 4 timmars sömn.. (-_-) Men jobbet väntar och jag har goda nyheter! JAG HAR FÅTT LÄGENHET ! Jag är så glad att det är fixat och jag kan flytta in  inom någon dag! Det är perfekt. Super glad just nu! Sakta men säkert ska jag fylla min lägenhet med möbler och inredning. Längtar jätte mycket. Jag sa ju att saker och ting löser sig mer och mer för varje dag som går. Ska bara vänta in ett samtal idag och kolla när jag får nycklarna! Och nu blir det ”breakfast club” på MTV, sminka mig, fixa håret och äta frukost. Sen ut i kylan till bussjävlen! Hatar att åka buss nu för tiden. Så kallt! Jalla, Pussssss ❤

Posted on december 20, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

