Inventering snaaart !

Haha jag har redan börjat fast det vet ingen! Efter jul är det massor som ska räknas så vad jag försöker göra är att min avdelning iaf är klar tills dess… Så blir vi klara snabbare! Men det finns inte så mycket i min avdelning som ska inventeras.

Just nu sitter jag i kassan, ska sitta här till stängning! =/ Har lagt upp nya saker på hemsidan också.. Andreas är duktig på att fota, och fixa i PS 😉 Samtidigt som jag rensar hemsidan från gammalt så hittar jag saker som måste inventeras! Så det går undan i alla fall. Trodde Lanja Skulle komma idag, min lilla körvbebis! Men imorn kommer hon! Och då är det ingen som står still på mixmix !
Posted on december 20, 2010, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

