Knaaaaas!

Väntade mig bara goda nyheter idag, men så blev det inte. =( Jag vet att jag kommer få dåliga nyheter men jag vet inte vad den dåliga nyheten är. Tror inte jag kommer få lägenheten. Med min otur! Fan jävla skit. Jag som började vänja mig vid tanken. Och jag verkligen längtade. Ikväll ska jag prata med en kompis om det. Vet inte vad jag ska göra faktiskt. Jag får panik ju ! Helt knaaas. Orkar inte koncentrera mig i jobbet ens. Ååååh, vad ska jag göra nu?!

Någon som vet om en lägenhet i gottsunda så hör av er! ❤ Pusssss
Posted on december 21, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

