Up & Down!

NU är det fixat igen =) Lägenhet i Eriksberg nästaaaa!!! Skönt att det är klart iaf. Får flytta in den 1:a januari. Super Niiiice! Tacka Gud att man har så bra vänner. Jag är hur tacksam som helst. Jag har inga ord. Men glad är jag i alla fall. Och snart ska jag köpa Iphone 4 också. Läääängtar! Då är det bara att packa alla kläder och flytta in hos pappa några dagar tills jag kan flytta in i den nya! Fett skööööönt att det är fixat nu! Allt är klart och jag behöver inte oroa mig en sekund till !

Idag kom jag hem jätte sent. Handlade lite mat för några kompisar skulle komma och hälsa på så jag fixade lite käk till dom. Så jag hann precis in till willys innnan dom stängde. Var hemma typ 21.30 . Vi satt och pratade om den här lägenheten som jag ska bo i osv. Jag är så glad att det har löst sig.
Idag var det 18 minus grader ute. Aldrig att jag går ut med bara ett par leggins igen. Sååå kallt! Imorn blir det 3 dubbla. Hahaha! Jag är så glad just nu, bara vänta tills den 1a Januari !
This is only the begining of my fairytale!

Posted on december 21, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

