Kan inte sova

Den senaste tiden har det bara blivit att jag sitter och gör ingenting och kan inte sova.. det blir sent varje kväll..  Jag måste sova tidigare. Röker cigg efter cigg och jag får inte ens ont i halsen. Konstigt nog så orkar jag jobba iaf. Jag ska ge det ett till försök. Har skrivit ner vad jag ska göra imorn. Och det är massor. Måste ta bilen också så jag kan flytta alla saker till pappa tillsvidare. Och du är borta. Och gud vad mkt jag tänker på 😛 Måste sova nu, godnatttt!!!!

Posted on december 22, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

