Jag har 9 kuddar!

Nu har jag fixat här i nedervåningen hos pappa. En egen liten lya här, mysigt faktiskt. Iaf när jag skulle bädda så var det för många kuddar. Asså nio stycken. Bara till mig, sköööööönt !

Hela dagen på jobbet idag var pain ! Jag trodde hela tiden jag skulle somna. Men sen efter jag kommit hem och duschat så blev jag lite piggare. Så jag åkte till gottsunda för att hämta min fläkt och träffade mina vänner lite också. Vi åkte till nån pizzeria i sävja, jätte liten. Det fanns typ bara 2 bord där inne ! Hehe! Dom käkade och jag satt och tittade på! Jätte roligt. Hahaha! Nu ska jag mysa ner mig i alla kuddar med fläkten bredvid sängen och tv:n på . Mer perfekt blir det inte. Imorn är det julafton ! WOW !
Pusssss ❤
Posted on december 23, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

