Fixa mig eller inte?!

Ikväll blir det julfest hos pappas kompis i storvreta. Kanske inte värsta grejen att se fram emot i och med att alla kommer sitta och äta mat.. Hela huset kommer lukta mat. Och jag äter ju bara shakes! Fett jobbigt! 😉 I’ll deal with it! Det löser sig. Jag vill träffa min Afrah idag också ju. Hoppas vi ses ikväll. ❤
Nu ska jag fixa mig lite inför julfesten och dricka lite mera vatten ! Hahhaa!
Jaa jag ska lägga upp bilder 😉 Promise!
Posted on december 24, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

