Bilder från igår

Nu sitter jag hemma med Afrah, hämtade henne och så åkte vi förbi lägenheten och fixade det sista. Men nu är vi hemma och ska ta det lugnt ett tag, sen ikväll ska vi nog hitta på massor med kul.
Nåra kompisar hämtade mig igår från bälinge, jag dog där av hur tråkigt det var! Så dom hämtade mig och vi gick ut på Red Room en stund, men jag var skit trött. Fick tjata på dom hur länge som helst för att få åka hem. Snällt av dom att fixa skjuts iaf. 🙂 Nästan alla hade druckit. Inte jag och typ 2 till. Och vi var skit många som skulle åka ju. Men det löste sig och jag kom hem efter mycket om och men, typ kl 3 ! Jag kom hem och det enda jag såg var sängen ! Sket i allt annat ! Hahaa.. Här kommer några bilder från igår i bälinge med familjen.

Posted on december 25, 2010, in ♀ random photos. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

