Trööööög daaaaaag!

Idag är den trögaste dagen på länge. Vi kom hem när det var mörkt och nu är det mörkt igen. Även fast jag inte drack igår så känner jag mig helt död & bakis. Idag är ingen dag. Idag är ingenting, jag pallar inte! Hahaha! Vi har fastnat framför tv:n, MTV – Run’s House! Rolig familj! Idag kommer ingenting att hända. Haha, Afrah är fett rolig ibland.


A- Kom vi tar en promenad!
K- Va?! Är du dum eller? Gå och lägg dig, vakna inte!


Imorgon är det back to reality! Men jag orkar inte tänka på det nu asså! Nu blir det mera tv och mera slappa!
Hittade en gammal bild på mig när jag var liten, hittade den hängandes i pappas kontor 🙂
Kolla vad gullig jag var, och nu ännu sötare 😉



Posted on december 26, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

