Igår / Idag !

Inatt fick jag ingen sömn men det var såå värt det! Haha. Slappade ju med Afrah hemma tills på kvällen, sen åkte vi iväg mot sävja. På vägen tillbaka från sävja så åkte vi 2 olika bilar, jag körde efter Naim. Han brukar sladda ganska mycket så när jag såg att han fick en större sladd trodde jag att han skulle vända eller något. Hahaha! Men han fortsatte hela vägen ner i diket! Hehe! Jag trodde dom skulle snurra runt eller ngt. Allt gick bra som tur var.

Vi ringde bärgningsbil och dom drog upp den snabbt ;). Sen efter det åkte vi till Västerås och Fagersta.
Kul med Roadtrip faktiskt. Älskar att åka långt ❤ Vi kom tillbaka till Uppsala typ kl 3 inatt. Men det betyder inte att jag gick hem och la mig. NEEEJ ! Jag har inte sovit inatt, och jag känner hur min kropp gör allt i ”slowmotion” idag. Är feeettt trött! Men det är bara att bita ihop och se glad ut. Eller inte bara se glad ut. Jag är ju glad 😉 Och trött också ! Hehehe! Lite synd om mig är det faktiskt!
Posted on december 27, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

