Inventering!

Det ekar 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i mitt huvud! Det enda vi gör nu om dagarna på jobbet är att räkna, räkna och räkna! Jag skulle precis ta lunch och så kom jag på att jag glömde att Elin skulle äta. Hon brukar ha lunch kl 13.00. Jag hade totalt glömt bort henne, stackarn! Men nu fick hon gå. Som tur va blev hon inte arg ;P ! Klantiga mig!
Xtravaganzas soppor / shakes, ger verkligen resultat. Men man måste verkligen klara av det också. Simmar typ i alla mina jeans. Funkar inte ens med bälte, ser bara fult ut då. Så det är ju super bra! Ska se till att sluta tidigt imorgon kanske, så jag kan shoppa lite nya MINDRE kläder nu när det är mellandags REA. Men jag får inte handla för mycket fan. Det är min specialitet, att handla föööör mycket!
Posted on december 28, 2010, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

