♥ Natten ♥

Natten börjar bli den tiden på dygnet då man umgås. Förutom typ 1 dag i veckan för att vila ut sig. Hahaha!
Åkte och solade igår, men det gav inget resultat vad jag kan se i alla fall. Så idag ska jag dit igen och sola. Har blivit lika blek som snön ju! Köpte en sån där solcreme ”Choco Raspberry”, den var kass! Så använd inte den! Efter solningen letade jag runt i fyrisskolan efter ett Gym som heter ”Workout”, letade i typ en kvart, sen pallade jag inte mer. Skjutsade hem Afro och åkte hem.
När jag kom hem fanns det inget internet så det blev att surfa via mobilen hela kvällen. 😉 Det funkar även om det är fett trögt med den telefonen jag har! – Samsung Galaxy Spica. Men snart blir den utbytt som tur är. Har ju faktiskt en iphone 4 32 GB som väntar och jaa, Jag älskar att skryta om den! 😉 HA!
Så iaf, jag surfade runt och laddade ner musik i mobilen och sen överförde till datan, för att bränna ut dom. Är fett trött på dom skivorna som finns i bilen nu. Har lyssnat sönder dom!
Typ vid halv 2 inatt tog jag lillebror med mig och åkte till sävja. Vi bytte bil och åka ut och sladdade lite. Otäckt som fan! Men lite roligt ändå. Mysig kväll faktiskt. Vid 4 tiden åkte vi hem och smög oss in i huset och sa hejdå direkt! Haha, när jag skulle ta av mig jackan så såg jag att jag hade ett marlboro light paket i jackan.. Jag hade råkat stoppa de i fickan, den var ju inte min. Dåligt samvete än idag ;P Han hade precis köpt den så baxar jag den 😦 ! Men iaf, sen blev det -Sleepy Time.
Stälde larm 7.30 idag, vaknade 8.22 =/ Men jag hann i tid iaf. Men jag hatar att stressa på morgonen!
Sen tog jag med fel mat till jobbet  också. Så min frukost blev svampsoppa. Inte riktigt det man vill äta direkt på morgonen men vad fan ska man göra. Hahaha!
Idag blir det shopping efter jobbet, inte i Gränby Centrum iaf.
Jalla, Pussssss ❤

Posted on december 29, 2010, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

