Frukost På Jobbet

Mmm, har gjort min frukost shake nu med persiko smak 😉 Den godaste av alla faktiskt. Ska snart sätta igång med listorna, för idag ska all inventering vara klar. Inatt sov jag ut ordentligt. Det bästa jag vet är att vakna av sig själv innan larmet gått. Då känner jag mig inte så stressad. 😉
Fick besök på jobbet igår också. Hehe dom skulle hämta bilen jag hade lånat. Dom fastnade här en stund och gick runt. Dom bästa killarna faktiskt!
Uff, nu har jag fastnat för en låt igen! Danjah – My Love! Och videon är ju hur fin som helst 😉
Pussss
Posted on december 31, 2010, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

