Energi?

Jag fattar inte hur jag orkar vara helt 100 på jobbet när jag sover så dåligt varje natt. Asså det är inte att jag inte kan sova, utan det blir bara att vi lägger oss så sent. Det blev ingen tvätt igår heller. Så idag ska jag handla och tvätta efter jobbet. Det är i alla fall vad jag har planerat. Får se hur det blir. Hoppas jag orkar och hinner!
Igår efter jobbet åkte jag med lillebror och Li till Media Markt, dom skulle köpa Nintendo Wii ! Efter det trodde jag att vi skulle åka till Västerås, men det blev aldrig av så jag åkte hem, käkade min soppa, gjorde mat ifall nån skulle bli hungrig, vilket jag var jätte säker på, haha! Dammsög lite och plockade. Sen vidare till klubben och slappade där med dom andra 🙂 Dom kollade på Hockey matchen, som var den tråkigaste EVER!  Sen planerade dom pokerkväll,som inte heller blev av så det slutade med att vi åkte hem. Jag trodde ju att nu när vi kommer hem så ska jag sova. Men Nääääeerååå! Dom käkade och pratade osv, sen när dom var klara. DOM BA; WIIIIIIIII !!!!!
Så dom spelade en stund och dom verkade faktiskt ha roligt så jag blev också smittad av deras humör lite 🙂
Sen när hans vän åkte, direkt in i duschen sen direkt till sängen! Skööönt!
Om 10 min har jag lunch så jag ska åka och tanka, sen hämta Li hemma. Pusssssss ❤

Posted on januari 4, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

