Mjuk Pepparkaka, Banan Muffins & Mega Stora Havreflarn!

Igår kväll hittade jag på en massa kul. Haha!
Jag tror att Muffinsen blev godast, om inte den mjuka pepparkakan. Eller kanske havreflarnen! Hmm.. Jag älskar att baka, jag kan ju passa på att lära mig baka och laga mat bättre nu när jag ändå inte kan äta det. Haha, juste jag har gått på Xtravaganza i 5 veckor och har tappat 10,3 kilo 😉 Så det är ju feeeett bra! Men jag vill få bort lite till, bara lite. Hehe! Så jag ska nog köra 2 veckor till. Och om dom inte låter mig fortsätta till 55 så kommer jag nog köpa den där omtalade ”Naturdiet” eller ”Nutrilett” . Men jag har hört att Naturdieten är godare! Och att Nutrilett har en äcklig eftersmak. Vi får se, men ner till 55 kg DET SKA JAG. Även om inte Xtravaganza tillåter det 😉 Hihihihi !

Jag vet att bilderna suger, men jag tog dom med mobilen. Önskar min Iphone fungerade. Men snart är det också fixat! – Vi får se vad jag ska laga ikväll då. Om jag orkar! You´ll Seeee!!
Pussssss ❤
Posted on januari 15, 2011, in ♀ kitchen's cookin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

