Blandad Rubrik?!

Haha, har lite blandat att skriva om så jag visste inte vad jag skulle skriva som rubrik 😉
Present avdelningen är i full rulle. Den ska vara färdig helst innan veckan är slut! Ganska mycket att göra där även fast det är en så liten avdelning. Har jobbat på den hela dagen, och jag ser det fina resultatet smyga sig fram, fett duktig jag är xD !

Kyckling med ris och currysås blidde det igår kväll. Men det blev inte så lyckat för jag hade ju glömt bort att jag skulle vända på dom efter halva tiden, haha något som jag är mindre duktig på är ju mat. Men jag SKA lära mig. Snart är jag ju proffs ju! Bakade bröd också igår. ”Scones” hette det, vet inte om den skulle vara lite mjuk inuti, men jag tyckte den blev god i alla fall. Ikväll hade jag tänkt göra Äppelpaj, men i och med att jag ska sova ensam hemma inatt så pallar jag inte! Kanske hittar på något annat gott man kan laga eller baka.

Från ingenstans kom jag att tänka på att jag vill åka på tivoli, typ Liseberg eller Grönalund. Är super sugen på det, men fatta vad kallt det skulle bli. Åka ”Balder” liksom, uff man skulle frysa ihjäl! När pengarna kommer in den här månaden ska vi verkligen hitta på något kul. Typ åka iväg nånstans, kanske ta ledigt och shoppa eller något helt spontant. Fan va kul! =D

Posted on januari 17, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

