Stockholmsmässan Älvsjö 2011

Idag var första dagen på mässan. Vi har dubbel så stor monter än vad vi hade förra året. Mycket mer saker också.

Vi kom dit imorse och fixade klart det mesta, sen turades vi om att vara i montern och att vandra runt och kolla lite på andra varor. Jag hittade massa fint på Dynäs och Inter Agenturer mm. Måste fylla upp present avdelningen så den ser perkekt ut ju. Här är några bilder från mässan 😉

Jag kom hem typ halv tio så jag e ganska trött nu. Men jag startade datan för att skriva till Malin, och vips så loggade hon in 😀 Skönt det var att prata med henne och barnen. Har saknat dom så mycket. Jag SKA åka och hälsa på henne så fort jag är ledig en helg. Det är ett måste, annars spricker jag av saknad. Ska försöka vara ledig i lite mer än en helg så jag kan vara med min boyfriend också 🙂 Vill hitta på något med honom också. Känner mig så elak, jag jobbar hela dagarna och hinner inte med så mkt, plus att jag e så trött när jag väl kommer hem. Hmm efter mässan behöver jag verkligen en break! Så fort som möjligt ska jag vara ledig, minst en vecka. Uff vad skönt det kommer bli. Jalla nu ska jag fixa lite mat. Pussss ❤

Posted on januari 20, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

