Äppelpaj / Smulpaj !

Nu har jag gjort äppelpaj / smulpaj. Hoppas det smakar. Önskar jag kunde smaka. Haha men det kan jag inte. Imorgon ska jag till Xtravaganza och väga mig igen, ska se hur mycket jag har gått ner denna veckan. Och så ska jag ju köpa mera soppor. Pappa vill inte att jag ska gå ner mer i vikt men jag har sagt det till honom förut att 55 kg är min målvikt och jag ska ner till 55 så är det bara, jag vill ändå ha några tillgodo kilon liksom. Sköönt, slipper man tänka på det heeeelaa tiden. Haha. Nu kom dom där hem också så nu ska jag vara lite social. Haha Pussss ❤

Posted on januari 21, 2011, in ♀ kitchen's cookin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

