Hemmadag i köket!

Idag har jag typ bara varit i köket. Älskar det, visst det kan bli helt fel. Men man får prova sig fram liksom. Idag har jag gjort Tagliatelle i tomatsås med Frikadeller. Det blev ganska lyckat men jag skulle nog ha saltat lite mera. Nästa gång blir det bättre. Efter det gjorde jag Snöbollar, havregryn med vitchoklad dom blev super lyckade iaf 😉 Se bilden nedan! Och så gjorde jag Havrekakor som blev helt misslyckade, dom smakade ju ingenting. Konstigt recept, ska stryka det ur boken. Inte nog med det, jag gjorde ost piroger också. Med riven ost, philadelphia, svarta oliver, röd lök och feta ost. Dom blev också goda sa dom, men jag blev rekomenderad att lägga i lite purjolök nästa gång.

Kom hem för en liten stund sen efter vi varit och solat i solpalatset. Blev inget resultat som vanligt. Jag vill åka utomlands istället. Bättre, skönare och effektivare!
Har pratat med mina kära vän Malin idag också, saknaden är stor. Jag ska snart åka dit. Nästa vecka tror jag det blir. Längtar som bara den! Skönt att vi tagit upp kontakten igen.
Jag vill så gärna färga håret, men ingen här som vill göra det. Asså jag kommer nog göra det själv om ingen hjälper mig! Åååååååh! Juste jag skulle dammsuga också, men det blev ju inte av fan. Får göra det imorn efter jobbet.
Posted on januari 23, 2011, in ♀ kitchen's cookin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

