Vill inte frysa!

Det är det värsta jag vet att frysa! Hatar det. Jag liksom spänner hela kroppen så fort jag känner en liten kylig vind eller bara jag dricker lite för kallt vatten. Kan det inte bli sommar snart? Varför ska vi behöva lida av den här kylan för?! 😦 Sitter i kassan på jobbet och här finns det en värmefläkt, sååå skönt. Vill inte gå härifrån. Kan lika gärna sova här ju, i värmen ❤
Om jag inte glömmer att blogga ikväll så ska jag lägga upp någon bild på mina tatueringar tänkte jag! Är faktiskt ganska sugen på att göra en till men för det behöver man ett boyfriend tillstånd ju! Samma sak med mitt hår! Hmm, det ska vi nog diskutera ikväll.. Wish me luck =/ Pusssss ❤
Posted on januari 24, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

