Vem är du?

Ibland kan man tro att man känner någon, att man verkligen vet vem någon är både på ut och insidan. Att man kan lita på någon och verkligen aldrig tro att någon skulle kunna göra dig illa eller såra dig på något sätt. När man minst anar det så kan en människa bara byta personlighet och beteende och tänkande på bara några sekunder. Ganska chockerande faktiskt, man blir så osäker och rädd. Man vet ju inte vem den nya personligheten är som bara hoppade fram ur någon som alltid stått dig nära, eller någon som du tror dig vara säker på att känna! Idag har blivit en ganska omtumlande dag för mig, jag är chockad men det är ändå okej. I och med att jag vet att det inte var meningen att det skulle ske, och jag vet att jag fått en helhjärtad ursäkt. Att säga förlåt helhjärtat är väldigt viktigt. Man känner alltid i hjärtat om någon verkligen menar det när de säger förlåt. Jag ser också vilken skam den här personen känner nu. Vilket på ett sätt är bra för då kommer det inte ske igen. Familjen är viktig och det finns ett ordspråk som är det bästa som finns! Men man ska akta sig för att använda det utanför familjen ❤



♥ Lär dig livets stora gåta ♥
♥ Älska, glömma & förlåta ♥
Posted on januari 25, 2011, in ♀ thought's n' feelings. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

