Confused…

Aaa, nu är jag så förvirrad som det bara går att bli. Kan nog inte ens förklara vad det handlar om. Jag vet inte vad jag kan göra för att det ska bli lättare, eller bättre, eller för att hjälpa till. Först trodde jag att jag kunde hjälpa till, men nu känner jag mig bara i vägen, som ett hinder som står i vägen för andra. Hatar den känslan och jag försöker backa men det hjälper inte ändå. Åååh, vad ska jag göra. Alltid när det händer något dåligt eller något dåligt är på väg att hända och jag inte kan eller vet vad jag kan göra för att det ska bli bättra, då brukar jag alltid säga; ”det är bara att hålla käften och se glad ut”. Men nu kan jag inte tänka så, för det handlar om mina känslor. 😦 ! Ena dagen är allt perfekt och andra dagen är bara skrot. Hatar att vara deppig, och jag vill inte att det ska gå ut över mina närvarande. Så det är väl bara att försöka se glad ut och hålla käften helt enkelt. I´ll give it a try
Posted on januari 28, 2011, in ♀ thought's n' feelings. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

