Igår / Idag !

Igår blev en heldag med shopping i stan, i Boländerna och i Gränby Centrum. Hittade massor med skojiga kläder. Hotta byxor köpte jag också, typ 4 par jeans och leggins och chinos. Skor köpte jag också, 2 par. T-shirts hittade jag också och några snygga tröjor. Asså jag shoppade loss totalt igår med en kär vän, Lanja. Hur gullig som helst. Så vi började typ vid 14 tiden, sen var shoppingen klar ca 20.00. Efter det skulle jag släppa Lanja hemma och åka hem. Precis efter jag släppt henne kommer jag på att jag lämnat hemma nycklarna hos en vän. Och han var inte i Uppsala så jag fick vänta på att dom skulle komma med nyckeln. Så undertiden jag väntade så åkte jag tillbaka till Lanja. Trodde vi typ skulle slappa eller något medans jag väntade men hon fick en rolig idé, att gå igenom hennes förråd där det fanns säckar med kläder som hon inte använder. Och i och med att hennes kläder passar mig nu så fick jag med mig en hel säck hem 🙂 Snygga och passande kläder. Så jävla gulligt av henne. Efter allt rotande och provande och knas, så skulle hon till stan och jag skulle äntligen hem. Jag släppte henne i stan och åkte hem och började direkt med pannkakor så ingen går och lägger sig hungrig. Inte bra. Under tiden jag stekte pannkakorna så provade jag kläder och vek dom och plockade undan lite här och där. Ikväll när jag kommer hem måste jag gå igenom säcken med kläder och boka tvätt tid. Tvätten bara växer och växer.. Ufff!!! Iaf, det var den dagen! Hahaha!
Idag var jag ganska trött när jag kom till jobbet och har varit ganska seg under förmiddagen. Så nu måste jag skärpa mig. Malin ringde och vi bokade flygbiljetter åt mig för jag ska ju dit nu på söndag. Can´t wait =D Ska snart på lunch och äta någon god soppa 🙂 Mmmm älskar min mat ! Längtar efter pojkarna och bebisen så mycket. Och Molin också mest av allt ❤ Jaja, hörs sen, Pussssss ❤
Posted on januari 28, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

