Godismonster?!

Det här jobbade jag med idag på jobbet! Hur jag kan hålla mig från att bara käka en är ju en bra fråga! Haha! Jag älskar Mars, Twix, Daim och Dumle och såklart Toblerone Vit eller brun. Såååå gott. Och allt det här finns ju vid kassan på jobbet. Fett jobbigt faktiskt! Men det är bara att ta en klunk vatten och låtsas som om jag inte är sugen alls! Haha! Vad tycker ni om för godis mest? Jag är nog mera åt Chokladhållet, men vad gillar ni mest?
Posted on januari 29, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

