Tvätta, blogga, make-up, jobba !

Nu har jag tvätten i torktumlaren. Det är snart klart. Började med tvätten kl 7.00 imorse, Ufffff! Här är bilder på dom skorna jag hittade i torsdags när jag shoppade. Billigt och bra på skopunkten 😉 Hade varit snyggt med typ 2 halvstora bollar på dom svarta skorna. Men men jag är jätte nöjd med dom ändå. Ojj då, tiden bara försvinner ju. Nu måste jag skynda mig med allt så jag hinner till jobbet i tid. Och jag har inte ens sminkat mig. Och jag är så frusen idag, tror jag kanske har feber. Känner riktig frossa… 😦 Jaja, thats life. Peace ❤
Posted on januari 29, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

