Framme hos Malin

Jag landade på Gardemoen typ halv 12 idag, sen åkte vi hem hit 🙂 Så vi har varit hemma och myst hela dagen med barnen. Pojkarna har lekt hela dagen och bebisen också. Älskar att vara här. Det har varit lite jobbigt med maten idag i och med att malins mat är underbar så är det lite jobbigt att bara sitta och titta på. =P Men jag klarar av det. Har jag klarat mer än 1,5 månad så klarar jag det här också. Imorgon blir det äventyr i alla fall, vet inte om vi ska åka till Hönefoss eller Gjövik eller bara ut i snön med barnen. Vi får se, bilder kommer jag lägga upp när jag kommer hem igen.
Jag känner mig kluven på något sätt. Bra eller dåligt, jag vet inte. Har saknat Malin och barnen så mycket. Samtidigt som jag har ett företag att driva där hemma och kärlek såklart. Jag tror det kommer bli lite jobbigt att åka hem sen, men thats life! Vi får se hur jag mår imorgon. Love Kateie ❤
Posted on januari 30, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

