Hønefoss med familjen igår!

Igår gjorde vi en liten trip till Hønefoss allihopa, det är en mellanstor stad som ligger typ 45 minuter med bil härifrån Jaren. Vi åkte till ett köpcentrum och kollade läget lite. Jätteskönt att hitta på något med dom allihopa. Man får verkligen den här familjekänslan som man sällan känner i min sits. I alla fall, jag var tvungen att shoppa när det var så mycket REA eller ”Salg” heter det ju på Norsk. =P Så jag köpte en ny väska i märket ”Vezzano”, riktigt snygg. Liknar Louis Vuitton men det är det inte, men snygg är den i alla fall. Köpte örhängen, halsband, en sjal och 2 hårsmycken. Jättesöta faktiskt! Jag kunde verkligen inte låta bli att shoppa lite. Det var ju billigt. Haha. Sen började vi bli hungriga så vi letade och letade efter typ donken eller något simpelt ställe med hanburgare. Vi frågade runt också men Neeeerååå det finns inte. Så vi gick tillbaka till gallerian och satte oss i en pasta restaurang där dom hade hamburgare för barnen ville ju ha det. Jag gjorde min shake som vanligt och vi hade helt enkelt jätte mysigt. Klantiga jag, glömde ju självklart min shake i restaurangen och får nu blanda i en vanlig flaska tills jag kommer hem.. Efter att vi käkat gick vi till Ica, för att handla mat hem osv. Sen var det hemfärd, tryckte in oss och allt vi handlat i bilen och åkte hem. Pojkarna, älsklingarna dom somnade i bilen såklart. Hela mitt liv för dom<3 När vi kom hem blev det in i duschen, käka och sen mys i soffan med film. ZzzZzZzz, Japp jag somnade ju självklart i soffan och vaknade helt svettig imorse av att lilla bebisen var vaken. Ååååh, love it ❤

Idag vet vi inte vad som händer, vi får se om vi åker mot Oslo eller om vi stannar hemma och myser. Synd att jag inte tog med mig sladden till min iphone. 😦 Då hade jag lagt upp bilder ju 😉

Satt och pluggade lite i Xtravaganza boken igår också. Tror det här kan gå åt fel håll asså. Jag har verkligen fastnat. Jag ska inte bli anorexia! Jag ska inte jag ska inte! Alla säger till mig att det räcker men jag tycker inte att det räcker helt än! Snart men inte nu! Uff !

Posted on februari 1, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

