Ingen blogg igår!

Igår kom jag ju hem från Malin som jag hälsat på under några dagar i Norge. Så när jag kom hem blev det storstädning. Som tur var hann jag med ALLT ! Och jag fick ju hjälp också 😉 Ska bli skönt att komma hem till en ren och fräsch lägenhet. Och det var därför det inte blev någon blogg igår då.
Men ikväll när jag kommer hem ska jag lägga upp lite bilder från min mysiga resa. Det är i alla fall vad jag har planerat, men jag tror inte det dyker upp något annat idag 😉 Idag var jag på Xtravaganza på lunchen och nu köpte jag soppor för sista gången. Detta är min sista vecka alltså. Så på fredag nästa vecka ska jag gå igenom med min hälsokonsult hur jag ska göra framöver. Lära mig om mat osv. Det kommer nog gå bra. Undrar hur livet är efter Xtravaganza.. Hmm 😉
Posted on februari 3, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

