Hej hopp! Jaaa jag vet, jag har inte bloggat på några dagar nu. Men jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid till det. Men nu när det är ganska lugnt på jobbet kan jag ju ändå passa på. Back to yesterday – Då blev det kalas, i alla fall en stund. Vi kom dit ganska sent och så jag stannade sent också.. Det var rätt så tråkigt faktiskt, men jag hade bra sällskap i allafall 🙂 Vi satt och pratade och skrattade. 🙂 Det jobbiga är ju att det är så svårt att klä sig snyggt utan att frysa! Jävla kallt land… Jag tog bussen hem typ vid 02.30 och sprang hela vägen hem från hållplatsen. Det var fullt med sliskiga killar/gubbar som kollade o sådär så jag kutade som fan. 😛 Hahahha. Kom hem, gjorde en kopp te, kollade Nattstad det första jag gjorde 😛 Hehe. Sen in i duschen… Sen fastnade jag i soffan framför tv:n. Jag gillar den här nya kanalen. TV 11 eller vad den heter. Så jag gick väl och la mig typ lite efter 4.. OCh nu e jag sååååå trött… Huvudvärk också, känner mig som bakis fastän jag är nykterist. Hahaha. Konstigt.
Idag ska Afrah och Mimmi komma till mig på jobbet typ innan vi stänger så ska vi väl hitta på ngt Söndagsmys 🙂
Posted on februari 6, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

