Första dagen mot ett sundare liv !

Japp, nu har jag börjat äta vanlig mat igen! Såå skönt att få tugga igen och känna olika underbara smaker av maten. 🙂 Så idag har jag varit jätte duktig. 🙂 Tog en promenad till jobbet tidigt idag, och lucky me att gymmet ligger precis dörr i dörr med Mix Mix. Jag gymmade i 40 minuter idag, 20 minuter på Crosstrainer och 20 minuter på löpbandet. Men jag sprang ju inte så mcket på löpbandet. Jag började med att gå snabbt och sen öka farten mer och mer, sen springa allt jag kan i ca en minut sen sakta ner till att gå fort igen to catch my breath. Sen in i duschen och in till jobbet 😉 Till frukost åt jag ett glas med, naturell yoghurt, lite honung, skuren mandel, torkad papaya bitar och russin, till det drack jag en kopp grönt te ! Jag brukar ju alltid frysa som en idiot. Men nu idag sitter jag i kassan med T-shirt och värmefläkten är av. Nu är det bara att jag måste bli av med ciggen. Jag tror att mitt röksug kommer dö ut lite, mer och mer ju mer jag tränar och äter bra. I alla fall, till mellanmål blidde det en apeslin. Supergott. Och till lunch blir det någon grönsakswok som Afrooo ska fixa iordning till mig. 🙂 Och ikväll blir det också ngt liknande 🙂 hehe. Jag ska uppdatera inlägget senare om vad jag har ätit osv. Håll tummarna för mig nu 😉

Posted on februari 7, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

