Need Sleep

Kateie needs sleep. Jag har inte sovit ut ordentligt på ett tag nu så därför är det på tiden att lägga sig någorlunda i tid i alla fall. Idag har varit en kämpig dag för mitt huvud, både på jobbet och privat. Men mest jobbet. Jag hinner inte med det som måste göras. Igår gjorde jag en lista på det mesta som jag behöver göra. Men idag blev det en till lista på fler saker och jag är inte ens klar med den första. Men imorn ska jag försöka fixa det mesta innan vi öppnar.

Min mage har varit ett helvete dessa dagar då jag börjat äta vanlig mat igen. I och med att min mage har varit van vid att inte behöva arbeta och smälta maten så är det jätte svårt för den att återuppta kraften att smälta allt jag äter nu, även om jag äter nyttigt så är det ovant liksom. Men jag pratade med min PT idag och han sa att jag ska försöka äta mat som är lätt för magen och steg för steg trappa upp liksom till jobbigare och jobbigare mat dag för dag. Och att det kan hålla på såhär i ca en vecka. Men sen ska det nog inte vara några problem.

Nu ligger jag i sängen och är nästan helt deckad. Och jag har ont i mitt lillfinger också, sen imorse. Jag råkade klämma den imorse efter gymmet. Shit vilken otur jag har dom här dagarna asså. Bara smärta hela tiden. Jag känner verkligen hur jobbigt det är för magsäcken att vidgas igen och få plats med allt. Och jag känner hur jobbigt det är för den att smälta maten. Nu är det fan på tiden att jag sover asså! För imorn är det en ny dag och nya tag. Bloggar nog efter gymmet, innan vi öppnar butiken imorgon 🙂 Sov gott, natti natti ❤

Posted on februari 8, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

