Superbra!

Yey, träningen för idag är avklarad, and im ready for work 😉 Duschad och klar! Känner mig så frisk och fräsch nu efter att ha fått svettats lite! Nu har jag i alla fall fått i mig min nyttiga frukost, jag ska försöka fixa typ en lista som jag skriver hur jag tränar varje dag och hur jag äter varje dag. Träningen idag bestod av 25 minuter på löpbandet, riktigt svettigt idag vilket bara är bra. Sen körde jag 15 minuter på Crosstrainern. Den här veckan kommer jag fortsätta på samma sätt. Kanske nästa vecka också, bara för att få in det som en rutin/vana. Så kroppen blir van att röra sig så mycket och sen kan man ju lägga till andra övningar osv. Ska verkligen göra mitt bästa med att uppdatera om vad jag äter, förhoppningsvis också slänga in lite bilder 😉 Så här är det planerat att jag ska äta idag i alla fall.

Frukost; Naturell Yoghurt blandat med mandlar, honung, linfrön, russin och torkade papaya bitar.
Mellanmål; 2 mandariner.
Lunch; Couscous/Räksallad, med gurka, tomat,vitlök och lite äppelbitar i , perfektooo 🙂
Mellanmål; Knäckis med keso.
Kvällsmat; Nudlar med tonfisk och feta ost.



Posted on februari 8, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

