Sockersug på kvällen?!

Japp jag har sånt sockersug, och jag vet inte var jag ska ta vägen. Asså jag skulle kunna äta allt godis som finns i hela världen om kvällarna. Har läst lite om det på nätet men jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. Det kommer bara mot kvällen. Jag klarar mig hela dagen utan problem. Men sen kommer det. Jag har ingen aning om varför. Ska ringa, The Body Shop imorgon och kolla om dom kanske kan råda mig med något. 😉 Nu är det på tiden att jag går och lägger mig, upp kl 06.00 imorgon igen 🙂 Peace ❤

Posted on februari 10, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

