Snö Snö Snö?!

Helt fucking seriöst?! Vad fan är snö bra för? Jag fick hålla på en fucking halvtimma för att komma ut med bilen på vägen, bara för att dom skottat Runt OM BILEN?! Idioter dom också! I alla fall, så var det tur att jag hade spade i bilen. 😉 Och att en gubbe kom och hjälpte mig. Till slut när vi hade skottat runt om o så. så Ska jag sätta mig i bilen för att försöka komma ut ur parkeringen. OMG – Dörren är lååååååst! PANIK ! Jag tänkte bara på hur jag ska komma in i bilen, mina hemma nycklar var i bilen och till butiken också. Det enda jag tänkte var DÖDA MIG! Men iaf, jag tänkte ju inte på att kolla dom andra dörrarna ! Hahahahahhaaha! Dumlelele jag! Vilken tur jag hade asså.. För den låser sig automatiskt ju. Men jag tror det är när man har kört ett visst antal km. 😛 Nu ska jag göra min vaniljshake till frukost, kanske ska värma den så kan jag ta en god morgon cigg till den också.. Hmm och lite kanel i också. 🙂 Superduper gottis. Puussssss ❤

Posted on februari 11, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

