Mimi & Jag

Jag har ju kassan från 16.30  till stängning så Mimi ska komma hit och umgås lite med mig i och med att det är så lugnt här på eftermiddagarna 🙂 Så idag när hon kommer ska jag fortsätta med hennes hår. Hoppas jag hinner med många flätor idag! Hon är påväg hit nu, hon kommer väl vilken sekund som helst. 🙂 Love it ! Sovju hos henne inatt. Jag tror inte det har varit mer än 24 timmar en endaste gångatt vi har varit ifrån varandra liksom.. Asså antingen så är vi hos henne eller så är vi hos mig. Idag hinner vi inte umgås efter att jag slutat så då kommer hon hit och är med mig på eftermiddagen så vi hinner vara med varandra lite iaf 🙂 Hihihi.. Världens sötaste!

Posted on februari 16, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

