Slarvig?!

Japp jag har slarvat jätte mycket med maten men inte med träningen. Maten är svårare nu. För förut var det ju bara shakes 3 gånger om dagen + minst 3 liter vatten, svårare än så var det ju inte. Men nu ska man dubbla allt. Nu ska jag äta 6 gånger om dagen och äta nyttigt. Asså jag har väl varit lite omständig och gjort det svårare än vad det kanske är egentligen. Men nu har jag tänkt ut en sak i alla fall, att jag får ta en sak i taget. Maten kan jag hålla mera koll på sen för just nu ska jag se till att få in träningen som en rutin och vana 5 dagar i veckan. Asså det är inte så svårt att få in träningen varje vardag egentligen. Asså det är hur enkelt som helst! Sen om jag märker att jag går upp i vikt igen även om jag tränar så får jag börja på helfart igen på Xtravaganza. Och sen när jag gått ner igen , tills dess ska jag ha mera koll på maten och få in det dåå… Låter lite konstigt att jag tänker sååå 😛

Posted on februari 16, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

