Orkar inte mer – Utbränd??!

Varje dag är det något. Jag hinner inte med mig själv. Och jag kan inte göra något åt saken heller. Varje morgon är ett problem för mig. Jag börjar med en sak som jag ska göra, sen är det något som hindrar mig från att fullföra den saken och då börjar jag med något annat medans det första problemet ska lösa sig. Men jag har märkt nu att det inte funkar så.. Assåååå jag fick värsta utbrottet för ingenting förut, bara för att ja hade för många bollar i luften, eller i alla fall fler än vad jag klarade av! Hehehe. Så nu vet jag ungefär hur mkt jag klarar av och inte. Jag lär mig mer och mer varje dag  och jag har lång tid kvar tills jag är lika duktig som pappa 😀 Men det är bara att kämpa på! Hehhe, nu ska Elin byta av mig i kassan.. Pusssssss ❤

Posted on februari 17, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

