Fredag :)

Idag händer det mycket i mit huvud. Och runt om också, hahaha! Malin kommer till Uppsala idag! Såå skönt, har saknat henne jätte mycket. 🙂 Och barnen! Så hon är ju här nu och jag vill åka till henne och hälsa på också, och sen så måste jag lämna post till min hyresvärd idag också. Ska fläta klart Mimis hår idag för det blev inte av igår. Och jag vill hem och duscha och fixa mig innan jag går någon stans. Och samtidigt ska jag koncentrera mig på att bara dricka shakes och thats it. 🙂
Posted on februari 18, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

