Embassy Of CHINA

Idag har jag varit igång sen kl 7. Hoppade upp ur sängen imorse av stress! Eller njaa inte direkt. Hahahah, jag gick upp kanske en kvart efter att alarmet gått. Och började sminka mig och fixa mig. Sen fick jag upp Mimi ur sängen, stackarn hade lagt sig så sent.. 😦 Vi fixade oss och åkte hemifrån lite efter 8 kanske. Estockholmoooo, miss you already! Vi åkte till stockholm för jag behövde fixa lite papper på juridiska och kinas ambassad. När vi kom dit var ofcourse fullt med kineser, men jag har ju alltid trott att kineser är högljudda. Men idag satt alla hlt tysta, asså det var minst 100 st där. Jag bara stog där med Mimi och kollade runt liksom, alla var knäpptysta. Eller inte jag och Mimi då. Det var nog bara vi som hördes. Men seriöst, jag hade förväntat mig värsta ChinaTown. OMG vilken tur jag hade, blinkade lite med ögonen för att få stämpeln fixad idag, hahahaha tur att jag hade mina gröna linser i 😉 Annars kanske det hade tagit några dagar. Och det hade aldrig gått. För jag tvungen att se till att den skickades idag så pappa har den i kina innan den 28e. 😉 Så, KLART ! Då var det fixat, DHL var här för en liten stund sen och hämtade dokumenten och dom är på planet redan ikväll ! Äntligen klar med det, denna veckan har det varit massa spring till olika ställen för att få olika stämplar osv. Resor fram och tillbaka till Stockholm och har inte hunnit med det som behövts göras här i butiken, men det kan jag ju ta igen imorgon. Eller, neeee juste jag har tvätt tid imorgon =/ Jag får göra det som jag hinner , annars kan jag komma hit på lördag… Hmm jag är ju ledig, fast ändå inte.. Hahahaha! Juste, ikväll kommer ett litet kollage med bilder som jag och Mimi har tagit den senaste tiden, bara att jag inte haft tid att lägga upp dom. Bloggar lite senare om Xtravaganza! Puuuuuuuss ♥

Posted on februari 24, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

