Back To Reality!

Helgen har varit full med äventyr. Jätte roligt! Jag och Mimi åkte till Ockelbo och hälsade på hennes mamma och lillasyster. Vi stannade där en natt och hade det super duper mysigt. 🙂 Hennes mamma var verkligen hur skön som helst. Loooove! Och hennes lillasyster också, omg! Hon var som en arg liten princessa! Sötaste! Vi kom tillbaka igår på förmiddan, men äventyret tog inte slut då. Vi åkte och plockade upp hennes lillebror och drog till Gränby Centrum och shoppade lite snabbt för jag skulle på ett möte kl 18.00 så vi hann inte så mkt men jag fick med mig 3 basic tröjor från H&M + ett par leggins. En ny klocka och en ring från Guldfynd. Och 3 Snygga T-shirts från Jack & Jones. Så nu är jag väl nöjd för tillfället, eller iaf tills nästa lön kommer 🙂 Efter mötet var slut så åkte vi till en jätte mysig sushi restaurang och käkade 12 bitars sushi. Superduper gott var det. Jag gillar typ alla sushi men inte lax sushi, helt knas.. Den är så konstig. Gillar alla dom andra, men inte just den… Hahhahah! Sen blev det av till Sala för att släppa Mimis bror där. Kul att träffa honom också, dom är ju kopior av varandra han och mimi. Hehhehe.. Efter den resan blidde det hem till duschen och sängen 😉 Så nu vet ni vad jag har gjort i helgen. Men idag är det jobbjobbjobb som gäller! Pusssss ❤

Posted on februari 28, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

